25 ianuarie 2018

Three Billboards


După ce am văzut „Three Billboards Outside Ebbing, Missouri”, am aflat că filmul regizat de Martin McDonagh (Oscar pentru scurt-metraj și nominalizare pentru scenariu la „In Bruges”) e nominalizat la șase Globuri de Aur, la categorii grele - cel mai bun film, cea mai bună regie, cel mai bun scenariu, actor în rol secundar și actriță în rol principal. Actrița în cauză este Frances McDormand, pe care am adorat-o în „Almost Famous” regizat de Cameron Crowe și „Burn After Reading” al fraților Coen. Fiindcă am ajuns la frații Coen, trebuie să remarc că „Three Billboards...” are ceva din stilul lor, începînd cu calitatea scenariului, continuînd cu ironia elegantă care nu le dă pace nici cînd povestea e tragică de-a dreptul, și încheind cu faptul că Frances e căsătorită din 1984 cu Joel Coen (deținător a 4 Oscaruri). Sigur, ultimul argument nu stă în picioare, îmi place mie să-mi închipui că Frances e conexiunea lui McDonagh cu stilul Coen.
„Three Billboards...” e un candidat serios la Globuri și la Oscaruri - sper ca unul să poposească pe etajera excepționalului Sam Rockwell.

https://youtu.be/Jit3YhGx5pU

Niciun comentariu: